Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 28 april 2017

Blij dat ik vanmiddag al naar de camping ben gegaan

Ik twijfelde erg het weer dik wisselvallig en ga je dan wel of niet naar de camping toe? Als ik morgen zou gaan wilde ik vroeg dus tegen een uur of acht weg zodat we op tijd waren voor de meiden on de eerste ronde van t animatieteam bij te wonen. Ik werd om half zes gewekt door de kleine want ze moest 'sassen' 
En vergeet t dan maar ze gaat niet weer slapen als t licht is want 'mooi weer' 
Ik begon aan t huishoudelijke werk, mijn schoonmaakster kwam vandaag niet dus mocht t zelf doen tegen twaalf uur vond ik t mooi geweest en zette de meiden in de auto. Nog even wat afgeven hier en nog wat ophalen daar en we roofden richting Duitsland. Zat nog maar net in de auto toen ik me bedacht dat ik nog niet ontbeten had die morgen en dat ik alleen twee bakken koffie op had. Ben nog snel gestopt bij de Aldi voor wat broodjes en bananen en we gingen verder.
Op de camping aangekomen stoven de dames de auto uit naar t klimbos toe helaas was er een half uur later een fikse hagelbui. Maar niet getreurd ze gingen naar binnen naar de klimhal waar ze in broekjes werden genezen en naar boven konden klauteren. 
Wat later in de middag kwamen er twee vriendinnen mee en ze pakten allemaal een penny en gingen lezen. Lekker relaxed. Tegen vijf uur besloot ik dat we naar t dorp gingen om pizza te eten. Manlief komt pas later vanavond en ik had geen zin om voor ons drieën te gaan koken. Voor morgen heb ik al wel eten meegenomen. En voorbereid. Meiden zijn net weer uit de auto gestapt en op een draf naar de animatie gegaan. Ik ga nog even lekker genieten van een boek. 

Geen opmerkingen: