Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 11 mei 2017

Oh what a beautiful morning oh wat a beautiful Day.

Zo vanmorgen om kwart voor zes mijn bed uitgerold. Ik deed kalm aan want de oudste lag bij me in bed. Mede noodzakelijk omdat er op haar bed nog een stapel kleding lag. Ik deed dan ook snel wat aan en besloot om verder te gaan. En nu nu ligt de kleding in de kast en schijnt de zon in haar kamer. Mede hierdoor kreeg ik de kriebels. T moet opgeruimd en schoon. Haar beddengoed zit lekker in de wasmachine samen met dr knuffel. 
Ik ga nog even naar boven nog verder met t opruimen. 

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ha , het zit zeker in de lucht :} was ook al om 6 uur aan de gang ...
fijne dag !

loudi zei

De titel van een mooi liedje..was het favoriete nummer van mijn moeder, Ze zong het ook vaak !

Vlijtig Liesje zei

Grappig dat effect dat de zon kan hebben! Ik heb dat vaak ook. Dan word je vanzelf actief!