Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 15 mei 2017

Weekend voorbij gevlogen

Afgelopen weekend zijn we niet naar de camping geweest maar bleven we heerlijk thuis. Manlief kwam vrijdagavond tegen half tien binnen rollen na een week hard werken. Ik was blij dat we niet weg hoefden te gaan. Wilde van alles aan gaan pakken dit weekend maar we hebben vooral genoten van t lekker rustig aan kunnen doen. Zaterdagmiddag zijn we naar zwager en schoonzus geweest. Zwager knipte onze haren en ik maakte in ruil daarvoor voor twee gezinnen shoarma en pulled pork klaar. Echt lekker. Gisteren gingen we tegen half twaalf naar mijn moeder en mijn broertje was daar ook. Gezellig die is ook chauffeur en ook vaak in t weekend onderweg dus nu was t extra leuk dat ie er wel was. 's Middags toen we naar huis waren gegaan ploften we op de bank. Man wilde Max Verstappen kijken en ik ik viel echt als een blok in slaap. De kinderen waren heerlijk met elkaar aan t spelen. Moet zeggen dat ik me nu nog heel erg moe voel. Deze week loopt onze dochter de avondvierdaagse mag ik drie dagen werken en heeft onze dochter voor jazz drie uitvoeringen te weten op vrijdagavond zaterdagmiddag en zaterdagavond. Wordt rennen en vliegen dus voordat we t weten zijn we weer bij t volgende weekend beland.