Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 21 augustus 2017

Nog een toegift

Mijn man mag vandaag weer naar zijn werkgever. Nog twee weken en dan stapt ie over naar een andere werkgever omdat het rijden naar het werk toe op onpasselijke uren hen toch teveel werd. In de laatste week voor se vakantie moest hij met hoosbuien naar zijn werk en toen hij bijna een paar keer van de weg zeilde bedacht hij dat hij dit niet langer wilde. Hij vatte de koe bij de horens en solliciteerde de eerste zaterdag van zijn vakantie en werd aangenomen. Hij begint dus 4 september bij zijn nieuwe werkgever.
Ik heb nog twee weken met de kids en ga vandaag dan ook lekker voor een weekje nog even met mijn moeder naar de camping. De avonden worden al korter, maar aangezien mijn moeder het sowieso al heerlijk vind om er op tijd in te liggen is dat geen enkel probleem.
Ik heb het nodige wat ik graag met haar wil doen, zoals een dagje gezellig met de kids naar de dierentuin toe een dagje waterfietsen in Nordhorn en lekker naar het zwembad daar.
Zo langzaamaan ben ik ook al naar t kijken naar wat er weer mee naar huis mag. Want na de vakantie wordt het langzaamaan tijd om te kijken wat er weer mee naar huis kan en moet. Nog maar een paar weekenden te gaan nl voordat de boel in de winterstalling moet. We hopen natuurlijk op een mooie nazomer maar kunnen ook niet teveel risico nemen de bedoeling is no alles lekker droog in de caravan te kunnen leggen zodat hij op de camping droog in de winterstalling kan.Ga nog even aanrommelen in huis en dan de stofzuiger door de auto en dan gaan.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Wat een vlotte actie van je man zeg! Heerlijk dat hij ook meteen een nieuwe baan vond!