Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 23 oktober 2017

Superleuke avond

Gisteren na een ochtend en voormiddag bankhangen kreeg ik t op de heupen. Ik wilde eruit wat leuks doen met t gezin.
We hebben deze week herfstvakantie maar helaas kan mijn man geen enkele dag vrij krijgen. En daar baalde ik enorm van. Ik was wat aan t rondkijken op internet en vond via social deal een actie waarbij je een uur kon bowlen en pizza kon eten voor 9,95 euro p.p.
Vroeg aan mijn man wat hij van t idee vond nadat ik had gezien dat er nog plek was dezelfde avond om 20 uur. Man had er ook wel zin in en stelde voor dat we broer en schoonzus dan ook mee zouden nemen. Die gaan zelf niet zo vaak erop uit omdat ze de financiële middelen er niet voor hebben. Zij hadden wel zin om mee te gaan en ik regelde de kaartjes. Er was keuzen uit zes soorten pizza en uit twee soorten pasta's. We kozen allemaal voor een pizza die we allemaal goed vonden smaken. Bij het eten namen we allemaal 2 glazen drinken en daarna gingen we bowlen. Bij het bowlen namen we nog koffie en voor de kids een glas fris. Al met al waren we voor zes personen uiteindelijk 100 euro kwijt. Ik moet zeggen dat we allemaal enorm hebben genoten en de jongste kwam vanmorgen uit bed met de vraag wanneer we weer gingen dus die heeft zich ook prima vermaakt.
Voor aankomende week staat er nog een dagje dierentuin op de planning die hebben we gewonnen met kaartjes van de postcodeloterij. Ook erg veel zin in. Die dag nemen we eten en drinken mee zodat de schade die dag mee zal vallen. Verder ga ik met mijn moeder nog een dagje kringlopen. En ik wil in huis aan t opruimen. Lekker cocoonen in ons eigen huis. Heb er zin in.

4 opmerkingen:

Nicole zei

Leuk zo'n uitje.
Wij kopen ook regelmatig een actie bon voor bowlen met eten. Laatste keer twee uur bowlen met twee drankjes en hapjes en een hoofgerecht. Dan gaan we met vrienden en is het heel gezellig. De kinderen genieten er ook altijd van en de kosten vallen mee. Laatste keer was het hoofdgerecht maar zozo dus misschien even zoeken naar een andere locatie.

Rinette - GeldVoorNop zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Ik vind bowlen echt heel erg leuk, maar ik doe het te weinig. Dat komt denk ik, omdat ik het graag met een groep doe en niet met z'n 2. Het is altijd lastig om een vrije avond te vinden dat iedereen kan.
Veel plezier in de dierentuin!

Nicole Orriëns zei

Wat een leuk uitje, en dat is echt niet duur.

UplayOnline zei

Laatste keer was het hoofdgerecht maar zozo dus misschien even zoeken naar een andere


เย็ดสาว