Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 30 oktober 2017

Weekend weer voorbij gevlogen

Pfff wat een kort weekend hadden we voor mijn gevoel. (En dit terwijl we nog wel een uur extra hadden)
Vrijdagavond was mijn man rond acht uur  thuis en dan begint voor mijn gevoel echt t weekend. Aangezien we elkaar doordeweeks niet meer zien is het echt uitkijken naar dat moment. 
Om dan na een uur erachter te komen dat je beiden erg moe bent en eigenlijk niets meer wil dan samen bankhangen.
Zaterdag moest onze voortent nog van de caravan gehaald worden. Aankomende zaterdag mag hij nl. In de stalling. We hebben onze kinderen bij mijn ouders en bij mijn schoonzus gestald en gingen op tijd op pad. We hadden veel geluk met t weer het was fris maar droog. Er stond wel erg veel wind. We hebben snel zoveel mogelijk spullen on de aanhanger gezet en wat op de camping kon blijven in de caravan geladen. Een paar stoelen buiten en de tuintafel ook. We begonnen met t leeghalen van t keukenblok. Ook hier werd de verdeling tussen aanhanger en caravan gemaakt. Daarna begonnen met de tent. Het viel ons reuze mee, alleen de flappen waren vies met zand. Die moesten dus allemaal schoon. We bikkelden door en na vijf uur waren we helemaal kapot, overal spierpijn en we merkten dat t concentratievermogen ook weg was. We zwalkten er letterlijk over. De laatste stukken hebben we dan ook enigszins afgeraffeld waren er helemaal klaar mee. Tent is ook meegekomen naar huis met t idee t nog een keer netjes over te doen. Toen we naar t toilet liepen om onze handen te wassen begon t te miezeren. We waren precies op tijd. Blij toe. We aten nog een heerlijke Duitse schnitzel en haalden de kids weer op. We waren werkelijk kapot moesten elkaar wakker houden in de auto. Wilden de verwarming warm voor de spieren maar koud omdat we zo moe waren. Thuis nog even met de kids op de bank geploft en omdat mijn moeder de jongste in bed had gelegd smiddags zijn we on tien uur s avonds nog heerlijk met zijn allen in bad gekropen. Daarna voelde je de spieren kalmeren. Mijn man had voor ons nog een lekker wijntje meegenomen en voor de kids ook nog wat lekkers. Uit bad door naar bed en ik denk dat ik sliep voordat mijn hoofd mijn kussen raakte.
Zondag geen spierpijn meer maar we konden de moed niet opbrengen om de tent weer verder te doen. Mijn man heeft hem dan ook in de schuur gelegd en verder hebben we kalm aan gedaan zondag

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Klinkt als een nuttig weekend. Fijn dat je op zondag rustig aan kon doen.